banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

16-06-2008

Outfit

beeld : Tine Lemaitre


goedgemutst
slenteren
door de stad




in etalages
uitzien
naar een gezonde jas
die
erbij past


Inge Deconinck

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Zoals de kleur van de laarzen misschien? Goedgemutst zijn is in elk geval heerlijk.

Julia zei

Goedgemutst met een gezonde jas ! Ik blijf me over zulke vondsten verbazen ! Schitterend !

Anoniem zei

en heb je de goeie jas gevonden?

Ingelien zei

@ Iedereen
Ik ben gaan shoppen en vond geen gezonde jas noch rode laarzen.
Wel een drietal goeie dokters en een leuke handtas.
Neen niet in dezelfde etalage;)

Anoniem zei

i wish you find soon your new coat! roberto.