banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

04-11-2020

Poëzie kleurt Geel

beeld: Susan Tuttle
NOORD ONTMOET ZUID: poëzie kleurt Geel

Zaterdag 27 september 14 uur: cultuurcafé De Halle in Geel

Spetterend optreden van een kleur aan Vlaamse en Nederlands dichters:

Pom Wolff, Car, Frans Terken, Edith de Gilde,

Wout Joling, Amanda Visch,

Micky F., Lisette Waeterschoot, Fré Widdekind,

Jan Anton Gilles, Erna Muermans,

Philip Meersman, Inge Deconinck en Papaver.

Nadien open podium waarvoor je kan inschrijven

via het forum of ter plekke voor 14 uur

Tot dan!!

Het bestuur van de schrijfzolder

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat had ik wel willen meemaken, maar helaas ben ik dan zelf op schrijfcursus.

Anoniem zei

Ik wens je een fantastische dichtersdag!

Vrijdenker zei

Geel ligt niet bij de deur de Inge, anders had ik zeker even binnengewipt. Ik hoop dat we je eveneens in de streek te horen krijgen!

Ingelien zei

@ Veerle
Lief dat je dat zegt.
Ik wens je veel schrijfplezier!
Klinkt ontzettend leuk.

@ Cat
Bedankt hoor!

@ Vrijdenker
Geel ligt idd niet bij de deur.
Maar ik heb supporters mee.
We kletsen de weg erheen wel vol;)
En in de streek : wie weet.
Binnenkort heb ik daar meer nieuws over...
Ik hou je op de hoogte.