banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

08-04-2009

Aprilse grillen

beeld :Yu-Mei Yu


 moed
zinkt me
in 
de schoenen


blootsvoets stap ik verder
in gras en madeliefjes




stap weer
mijn schoenen in
en loop swingend verder



Inge Deconinck

11 opmerkingen:

Wil/Rdam zei

Daarom loop ik zo graag blootvoets.;-)

Nagolore zei

Ik kom je vertellen dat ik dit weer erg mooi vind.

veerle zei

Wat een omwenteling. Schitterende titel. Leuk om lezen. Leuke foto ook.

Mijnnikonenik zei

Heel leuk om te lezen en de foto erbij past wonderwel.

Vrije Geest zei

Een lichtvoetig gedicht, dat is zeker. Die luipaardschoenen lijken me ideaal om de muren op te sluipen. Zorg dat je beide voeten op de grond terug komt, Inge!

Cat zei

Wie wordt er nu niet blij van madeliefjes?

Ingelien zei

@ Wil
Ik ook !

@ Nagolore
Bedankt voor je vertelling;)

@ Veerle
Bedankt voor je originele reactie.
En jawel de titel past erbij.
Een titel moet echt "juist" zitten als een schoen, vind ik. (voila ik heb weer een nieuw beeld).Ik heb soms meer werk bij het zoeken naar een titel dan met het gedicht zelf.Heb jij dat ook?

@ Mijnnikonenik
Bedankt dat je even op visite komt.
En dat je het graag las, vind ik echt een hele eer. En jawel ook de foto is zeer geslaagd. Ik vertel het haar.

@ Vrije Geest
Ja ik zweef vaak in fantasieland maar land steeds weer met mijn voeten op de grond.Gelukkig maar ;)

@ Kersje
Dat is inderdaad the spirit.
Val je eens: terug opstaan
En jawel het zijn mijn eigen schoenen.Ik denk eens na waar ik ze haalde maar het is jaren geleden.Ik mail je dan.

@ cat
Jawel Cat : de lente geeft een zonnig gevoel!

Cursief Huigje zei

swing maar verder met die mooie schoenen!

Ingelien zei

@ Cursief Huigje
Doe ik ;)

klaproos zei

da's heel mooi zo zou je altijd moeten lopen,

xxx

Ingelien zei

@ Klaproos
Je bent echt door mijn blog gewandeld.
Bedankt voor je reactie.
Ja zo zouden we steeds moeten kunnen lopen...