banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

03-06-2009

Café

beeld : Roberto Barbierato



dichtbij jou
dronken
 bij koffie


je
fluistert
café au lait
of
café au lit


ik verkies beide




Inge Deconinck


12 opmerkingen:

Rudi Van Damme zei

Mooi én grappig. Erg sterk, Inge! Mijn favoriet van wat ik tot op heden van jou heb gelezen!

Slaap lekker, vannacht!

Groetjes

Rudi

Martine zei

Een capucino, mét slagroom...
;-)

veerle zei

Een koffie ín bed dan maar.

Nagolore zei

Héél fijn; "fijntjes" zelfs!
...café olé...

Mijnnikonenik zei

Zeer mooi en pittig.

Vrije Geest zei

Die heeft blijkbaar een boontje voor jou!

ludo zei

mooie spelen met taal.
groeten
ludo

Ingelien zei

@ Rudi
Blij dat mijn originele koffieklets graag las...

@ Martine
;))))

@ Veerle
Ja het begon met café au lait en lit en zo kwam ik met koffie in bed.

@ Nagolore
In mijn koffiepauze bedank ik je met woorden vol koffiegeur.
(van de koffiemadame die graag met woorden speelt)

@ Klaproos
Ik heb een koffieboontje voor je reactie.

@ Mijnikonenik
't Was ook pittige koffie;)

@ Vrije Geest
Ja een koffieboontje ;)

@ Ludo
Da's het liefste wat ik doe spelen met taal ...

Aukje zei

Ik hou niet van koffie.
Wel van mijn lief die wel koffie drinkt, op welke manier dan ook :)

Ingelien zei

@ Spontanity
Ik las met de glimlach jouw reactie;)

Daniel Struyf zei

Ik noem dit humorologische poëzie :-) En doe er op dit nachtelijke uur nog een stout schepje bovenop. Café au lait au lit. Als we maar geen vlekken achterlaten ;-)

Ingelien zei

@ Melancholia
;)))