banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

10-07-2009

Blad na blad

beeld: Yu-Mei YU


ontelbare
ballades en verhalen
wonen in mij
m'n hoofd loopt over


ik draai als een tol
ze bewegen
ze wegen


worden vederlicht
als ik ze blad na blad
loslaat
in een gedicht



Inge Deconinck

6 opmerkingen:

klaproos zei

ahhh dat is mooi gezegd,
maar dat loslaten....
ohhh lieve inge wat is dat moeilijk hé,
ik krijg een heel zwaar lesje voorgeschoteld momenteel,
maar het zal en het móet lukken,
en ik weet dat het goed komt, ik heb een héle lieve vriendin die me daarbij helpt:-)

xxx
klaproos

Vrije Geest zei

Goed je er weer bij bent Inge! Je hebt het blijkbaar niet aan je hart laten komen :-}. Ik ben blij dat het je weer goed gaat. Om onmiddellijk met zo'n top-gedicht uit het bladerdek van het leven te komen opduiken, daar dien je wel al voor in topvorm te zijn!

Jan Verhulst zei

Jaa..loslaten! dat het zo verdomd moeilijk is :)

Ingelien zei

@ Klaproos
Ja loslaten is moeilijk.
Ik doe het in gedichten en jij in je supermooie foto's.
Ik wens je veel succes op je weg van het "loslaten"

@ Vrije Geest
Waw je zet me op een troon met je woorden.Ik zit even in de fluwelen stoel en wip er dan vlug af (teveel eer ).
Neen zéér deugddoende reactie waarvoor dank!

@ Jan
Blij je terug te lezen hier.
Doet me goed.
En jawel loslaten is zéér moeilijk.
heel eerlijk ik kan het ook niet goed.

Nagolore zei

Weer heel schoon!

Ingelien zei

@ Nagolore
Bedankt voor je bezoekje en je reactie!