banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

26-10-2014

Oceaanblauw (voor Hilde)

collage : Inge Deconinck














nooit in mijn leven rilde ik
vreselijk
erg
van
de kou
merk dit ook 
bij jou






schaapje schaapje doe je wollen jas es uit
we bibberen van ijskoude wind 
in 
ons lijf


schaapjes blaten
dames ik kom eraan
en
ze geven ons
hun wollen vacht




lachend verven we witte wol in ons lievelingskleur
oceaanblauw

bijzondere   zielsvriendinnen
breien ons warm


klappertanden verdwijnt

we gloeien
in 
oceaaanblauw




met bijzondere warmtetherapie
 klaar 
voor 
winterpret





Inge Deconinck





    
 


1 opmerking:

Martine zei

Mijn schaapjes komen goed van pas en ze houden van blauw!