banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

31-08-2018

Hand vol verdriet (voor Hilde)

beeld : an de koninck
 

 

over warme vriendschap
 weet ik alles
 die had ik met jou

 

 

 toen je inpakte

 voor de troebelste reis

 nam je ze mee
 
 

 je vond rust
 in

 je laatste slaap


  jij vond rust
 doch   ik
 ik werd overspoeld
 door

 huilende     onrust

 

 

met een hand vol verdriet    
 schrijf ik je 
ononderbroken
 nieuwe verzen

 'k   schrijf ik
 tot
 mijn verdriet    ooit
droogt

Inge Deconinck

 

Geen opmerkingen: