banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

24-03-2019

Weer spirit ( voor thuisverpleging)

beeld:Roberto Barbierato





























bedankt om er te zijn
met
gezonde voeding
voor
mijn uitgeputte ziel
mijn mank lijf
en
gekwetst brein






bedankt voor
overvloed aan vriendelijkheid
in 
verkwikkende gesprekken









Opgekrikt door verpleegsters-liefde

vind ik 
dagelijks
mijn  
 spirit
om mijn levenspad
te
 bewandelen






Inge   Deconinck









Inge Deconinck

Geen opmerkingen: