banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

09-12-2019

Leesgierig

Beeld: Hans Baggen






hij belt aan    
met vrolijke blik 

en
 leesgierige interesse



langzaamaan
letter na letter
woord na woord
komt  
hij dichter
 bij lezen



hij  leest zin na zin 
 krijgt nog meer zin in zinnen
hij straalt met dit succesverhaal



na inspanning

trakteer 
ik 
met ontspanning

op mijn gitaar mag hij tokkelen naar hartenlust
als zijn vingers snaren raken
stralen zijn ogen magie

leesles geven aan Andy was voor mij magie



ik leerde ‘m lezen
In ruil liet hij me  spontaan
zijn wereld ontdekken



Een wereld die me aansprak
een wereld om U tegen te zeggen

een wereld van


Puurheid,  Humor en Vriendschap.




Andy, dank je voor alles!



Geen opmerkingen: