banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

01-07-2020

Muts (Emma)

kunst :Heidi Vanlerberghe
dromen     
in   
sneeuwlandschap
 over    
kind 
met 
blije muts


 


geluksroes 
van
 halfuurtje
dwarrelt


 






Inge Deconinck 

3 opmerkingen:

christiene zei

Ha Inge,

mooie tekst,
en ook de afbeelding

is zo lief!!

lieve groet
Christiene.

TessaCasa zei

mooi geschreven Inge!
En ik ben trots dat je mijn werkje uitkoos !

liefs,
Heidi

Ingelien zei

àchristiene; ze is ook een bijzondere artiest. leuk dat je haar werk mooi vind, vooral voor haar


à Heidi : dank voor je werk!