banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

04-03-2021

Thuis (project kliniek mantelzorg)
















na jaar
revalideren 
in 
ziekenhuis
eindelijk weer 
thuis!




een  liefdevolle   plek waar je op
me wacht 




je omhelst  me
troost me 
helpt me 


kookt 
m'n 
lievelingsgerechtjes 


stopt     me 
onder
met een kus 





mantelzorger zijn 
vervul je 
liefdevol


kan je nooit genoeg danken 
voor alles wat je voor me doet 
weet gewoon : 
dankzij jouw liefde 
vind ik steeds weer moed



bedankt!






Inge Deconinck 

Geen opmerkingen: