banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

17-12-2021

Onbekende


foto   : Marie Hacene







onbekende vrouw
leeft
mee
met
m'n
 verhaal




komt 
na 
elke grondkus
op 
 ziekenbezoek


breit 
gezellige
wintersjaal




praat
honderduit
over
 dingen des levens
bij lunch
of
koffie





onbekende
vrouw
onverwacht
toegenegen
vriendin



Inge   Deconinck








2 opmerkingen:

Hilly Nicolay zei

Wat mooi.

Ingelien zei

dank je, Holly. wat mijn tegenslag me leerde is dankbaar te zijn. ik bedank elke vriendin met een gedicht. dit is er 1 van