banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

13-01-2022

Herfst

 


24/09/09

 

 

Lieve Inge,

 

Het is moeilijk en zwaar steeds ziek te zijn, niet meer goed kunnen doen wat je wilt en al die dokters en onderzoeken, wat náár voor je. Het is wel mooi dat dan wat van je werk in een etalage komt (nee, ik kon die tekst niet lezen - maat het idee, het feit, dat is magnifiek engeeft weer het gevoel dat je bestáát, gezien, gelezen wordt. Erkend. Het is een klein soort van antwoord op al je misere, maar ook ontroerend!

Mijn morfinepleisters zijn verdubbeld, maar het effect is gering. Ik ga maar door, maar ik vind het soms moeilijk de vanzelfsprekende beweeglijkheid van anderen te zien en zelf nauwelijks meer juist de voeten te kunnen.Maar we hebben geen ander leven Inge, Meeleven lijkt soms zo gemakkelijk gezegd. Innerlijk meeleven kan ik alleen zo laten ervaren, opdat je weet dat je lot wordt gekend en dat ik je niet vergeet. Veel sterkte en verlies de kracht vd hoop niet, soms verschuift er wat of gebeurt er een wondertje.

Liefs, Marius

Geen opmerkingen: