banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

06-02-2022

Globe

 








na  ziekenhuisopname
geniet ik
     van
eerste lente     
op
  bankje


 onverwacht
geeft buurvrouw    
 'n lief cadeau




ze kent m'n interieur  
 niet
toch is haar cadeautje
eentje
  wat 
wonderwel
 goed bij mij past 
en vooral
ook 
in  
ons interieur


ik voel
dat ze
verrassing
koos    
met 
zorg



 in
globe
vind ik 
kracht
 om
verder
mijn 
route 
weg  
te 
bewandelen


op
 moeilijke dagen
knipoogt 
kabouter
hou moed
Inge
Sophie    heeft 
  luisterende   oren
net als ik

Geen opmerkingen: