banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

28-06-2022

Schuilplaats



drama
schuilt
en
huilt
in
't diepste
van
mijn ziel



'k  laat het los
in 
 jouw
liefkozing




Inge Deconinck   









2 opmerkingen:

Anne-Mie Hostyn FERME DU RiUSSEAU zei

Er zit zoveel verdriet in je teksten, en toch zijn ze zo mooi...

Ingelien zei

dank voor je reactie : doet md deugd dat je mijn poëzie jou smaakt