banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

06-09-2022

Zeebanket

 

24 jun. 2o12

 


Lieve Inge,

even dit teken van leven van me - ik zal het niet proberen uit teleggen ('t is te saai) - het is gewoon praktisch too-oo much.

zolang een dag geen 38 uren telt ... verder voel ik me goed, 'bienancré' (mag ik dat als Vlaming schrijven??? :o)

 

Niettemin

is er voor mij niets veranderd

de tijd vliedt als nooit voorheen

en als ik ondertussen een baken kan zijn

heel graag!

 

ik weet

je moet het vaak doen met

 een  zeebanket 

zonder

 woorden

 met 

witte wijn

 

 

John

Geen opmerkingen: