banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

09-12-2022

Eerbetoon ( vake)









nimmer haal
je inspiratie
voor
kerst
uit
 de  tuin




als
kunstenaar
blonk jij
erin uit










elk jaar
genoot ik
volop
mee





 ook ik ben 
kerst-minnend







heden eens 
te
 meer




uit
eerbetoon
decoreer ik huis met
dennentakken
en
kaarsen




bij
vlammen
mijmer ik over
onze kerstdagen
met
jou


Inge Deconinck



Geen opmerkingen: