banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

30-01-2023

Deurbel (Martine, Annie , An en Ann)

 






deurbel voorspelt
verwenkoffie
in 
koor


Inge   Deconinck






2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jouw "deurbel" korte tekst was alweer een aangename en unieke verrassing voor mij, Inge.
In weinig woorden schetste je mij als in toneel een volledig gebeuren : PROFICIAT en hopelijk kan je vannacht wat langer in je bedje blijven; dat is mijn avondwens voor jou;-) Liefs van Martina X

Ingelien zei

graag geschreven Martina : heerlijk dat je ervan houdt