banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

26-06-2023

Volledige vrouw

 

 


 


Liefste Inge,

 

Dit moet heel erg zijn om zo te moeten leven. Ik kan me niet voorstellen hoe zwaar het is. Ik hoop dat je een manier vindt om te genieten van de kleine dingen en toch wat geluk en genot in je leven kan laten.

Je bent desondanks je handicap voor mij een prachtige volledige vrouw met een hart van goud en zalig karakter! Dikke knuffel!

 

Veel courage lieve Inge!



team Julie

Geen opmerkingen: