banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

27-06-2023

Afzien

 


Dag Inge

 

Ik kan me zelfs niet inbeelden wat jij iedere dag doormaakt. 

Het is sterk en straf dat je doorzet. En hoe je doorzet.

 

Hoe dan ook heb ik veel spijt voor jou en hoe je dat allemaal moet doormaken. Ik kan het niet anders zeggen. Soms is het leven gewoon echt niet eerlijk... 

 

Ik wens je veel moed en een betere toekomst, met minder pijn en afzien. En veel liefde en vriendschap en begrip.

 


Heidi

Geen opmerkingen: