banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

09-10-2024

Klapke

 kunst;   : Susan Tuttle


Dag Inge,

 

Hartelijk bedankt voor de fijne mail.

Die foto was niet nodig want je bent een persoon die ik nooit zal vergeten, een warm en dankbaar iemand die altijd blij was van ons te zien, maar toch wel mooi om je te zien stralen op de foto 🙂

Ik ken je enkel van de periode dat ik vitamine kwam inspuiten, we deden ons klapke en dan was ik weer vertrokken naar de volgende patiënt, maar ik was altijd blij om naar jou te mogen komen, ik herinner me zo jullie leuke straat waar je woonde en jullie mooie huis, een huis met een ziel, een huis met karakter. 

Laat ik zeggen dat niet iedere patiënt waar ik ooit geweest ben me zo bij blijft maar bij jou ligt het anders.

Ik hoop dat het ondertussen weer goed met je gaat en dat je van alles wat er is kan genieten. 

Sabine

Geen opmerkingen: