banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

02-06-2007

Handschrift

beeld: Hilde Damman



niemand nam me ooit beet
zoals jij
met 
jouw boeiende handen

 taal van 't minnen
in jouw
vingers
je woordstrelingen
dansten door mijn lijf


zonder handboek
liepen we
hand in hand
de trap op
want toen ik je één vinger gaf
nam je  gelukkig m'n hele hand




Inge Deconinck


2 opmerkingen:

Harry Daudt zei

Pakkend...gedicht; 'ingelieniaans'
vooral het woord:

WOORDSTRELINGEN

Ingelien zei

Harry bedankt voor je leuke reactie en je nieuwvorming met mijn naam;)
Sympatiek dat je af en toe eens op bezoek komt in mijn biotoop.

Inge