banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

01-06-2007

Rendez vous

beeld : Tine lemaitre

mijn hart is
versleten
van jou te missen


gelukkig leerde ik
jouw gezicht
vanbuiten


en sprak met jou af
in
een droom




Inge Deconinck


8 opmerkingen:

Cursief Huigje zei

wat een prachtig gedicht!

Ingelien zei

Bedankt voor al je positieve reacties.Had nu pas tijd om ze te beantwoorden.
Zal ik nog tijd vinden voor nieuwe gedichten;)

Ik ben "vereerd" dat je houdt van dit gedicht.

http://uvi.skynetblogs.be/ zei

.
Mooi Inge.
.

Ingelien zei

Bedankt Uvi!
Ik wens je vannacht zo'n rendez-vous...

http://uvi.skynetblogs.be/ zei

.
In mijn dromen
heb ik slechts een rendez-vous
met nachtmerries.

Onmiddellijk na het wakker worden
luister ik naar Klara.
Onder de douche
spoel ik de nacht van me af ...

en dan
begint de ochtend ...

.

bert deben zei

mooi dat er dromen bestaan ...

Ingelien zei

0 BERT/ GEZELLIG DaT IK ER EEN NIEUWE LEZER BIJ HEB DIE DAN NOG leuke comments schrijft ook!
Jawel gelukkig dzt r nog dromen bestaabn zowel dag- als nachtdromen!

Filip zei

ik droomde
van jouw gezicht
en je leerde me
gelukkig te zijn
vanbinnen