banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

19-05-2008

Nachtrust

beeld: Yu-Mei YU



 nacht slaapt
stilte ontwaakt







Inge Deconinck

5 opmerkingen:

Anoniem zei

dromen vouwen...
...op je kussen vond je rust...
mooie aaneenschakeling van woorden,
mooie beelden.
dank voor je bezoek.
ludo

Enno Nuy zei

Je pen is even onverbrekelijk aan jou als bij mij. Je weet hoe rijk de stilte is.

Vrijdenker zei

Knappe pen ... die 's nachts verder schrijft!

Anoniem zei

Hoe mooi! Vooral de laatste regel: mijn pen droomt

Ingelien zei

@ Ludo
Bedankt voor je bezoek. Zo te zien las je meerdere gedichten van me in dat thema.Bedankt voor je woorden...

@ Marius
Mooi gezegd.Daar voeg ik beter niks aan toe !

@ Vrijdenker
Ja het overkomt me vaak dat ik vooral 's nachts inspiratie krijg. Als je nog wakker bent is dat niet erg maar als je reeds slaapt...


@ Veerle
Welkom bij "Leeslinten".
Ja zelf hou ik ook wel van die regel : mijn pen droomt en zeker weten ik droom mee;)