banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

11-08-2008

Cocooning

beeld : Yu-Mei Yu


verdwijnen
in gedachten


in gedachten
dichten


in dichten
verdwijnen



Inge deconinck

10 opmerkingen:

Daniel Struyf zei

Een kort gedicht, maar oh zo veel inhoud...

Anoniem zei

Prachtig ritme in dit..heeft wat van een Haiku..

Anoniem zei

Mooi door eenvoud.

Ingelien zei

é Daniel
Ja kort kan ook kracht hebben he.
Ik vind dat de foto net zoveel zegt.
@ Reemence
Ja dat ritme daar had ik nog niet bij stilgestaan.
En je hebt gelijk het is wel zo: bedankt voor deze attente reactie !
@ Veerle :
Ja eenvoud in woorden
en rust in het beeld
samen één...

Vrijdenker zei

Knap gedicht. Ik zie je zo verdwijnen. Je komt toch nog terug hé?

Anoniem zei

En zo is de cirkel rond...

Anoniem zei

Onder de woorden kruipen als de lakens in de snoeiharde wind hangen te drogen.

Ingelien zei

@ Vrijdenker
Bedankt Vrijdenker voor je woord "knap" en voor je ongerustheid.
Jawel ik kom terug!

@ Cat:
Ja de cirkel is rond vandaar dat ik ook koos voor deze foto.
Die geeft de cirkel weer van mijn gedachten in mijn gedicht en ook de stilte...

@ Urabain Alpain
Prachtige aanvulling Urbain.
Je las zeker eerst "Verliefd linnen";)

Anoniem zei

Wegens hevige krampen aan mijn pols probeerde ik er een dubbelslag van te maken, vrouwe Inge :-)

Ingelien zei

@ Urbain Alpain
En gelijk heb je!