banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

13-08-2008

Wie

beeld : Martien Vlieghe


tekstbalonnen
blaas ik weg



 ze   spatten uiteen
op de stoep
tussen
kindertekeningen van krijt

andere
wapperen
mee met de wind het
wolkendek in

na
een adembenemende reis
komen ze aan
wie zal ze lezen?



Inge Deconinck


8 opmerkingen:

Annemie zei

Mooi Inge!

Ingelien zei

Bedankt!
Jammer je blog kan ik niet openen...

Anoniem zei

Ik lees ze natuurlijk...^_^

Anoniem zei

In het land der blinden zwaait koning éénoog met een verminkte ballon. In schoonschrift waaien woorden mijn verlangen naar nieuws van elders voorbij. Het volk wordt dom gehouden en stottert, vanwege een plotse woordengolf, onsamenhangende gedachten. Hun huis ruikt naar zweet en de vensters blijven gesloten. Hier lijkt hoop verdacht veel op een doorprikte illusie.

Vrij naar tante Terry, of ik moest mij vergissen :-)

Anoniem zei

IK!!! En GRAAG!!!

Daniel Struyf zei

Wie zal ze lezen? Niemand. Les 1 als je poëzie wil gaan schrijven.

Cursief Huigje zei

ik kijk voortdurend uit naar de tekstballonnen waarin je steeds weer op prachtige wijze woorden aan elkaar weeft.

Ingelien zei

@ Kersje
leuke en originele reactie !

@ Urbain
Last van het galje;)
Of kan je niet goed om met fantasie?
Kusjes van tante Terry;)

@ Veerle
Goed dat bij jou mijn tekstbalonnen vrolijk aankwamen...

@Daniel
Niet iedereen leest of houdt van poëzie en daar lig ik niet wakker van .Dat is nu eenmaal zo...

@ Cursief Huigje
Zo skoine gezegd;)