banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

16-09-2008

Herfstspinsels

beeld : Susan Tuttle



het is herfst
in
mijn hoofd


het regent
over
mijn wangen


herfst  waait
mijn haren en gedachten
binnenstebuiten


Inge Deconinck


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Aangrijpende woorden, beelderig gedicht.

Anoniem zei

Het is al het hele jaar herst :)

Mooi plaatje weer, past perfect bij het gedicht. Het gedicht weet goed, voor mij althans, het gevoel van verdriet te vangen

Ingelien zei

@ Lonesome Zorro
Bedankt voor je woorden...ze geven me zin verder te schrijven.

@ Gobboe
Ja zeg wel het is reeds het hele jaar herfst.
Ja je verwoordt het mooi : het gedicht vangt het verdriet.Mooie beeldspraak van jou .
En het plaatje heb ik aan Susan te danken met wie ik nu reeds een eind samenwerk sinds ik haar "ontdekte" op het net.

Julia zei

Zo veel respect Inge , dat je zo die woorden kunt rijgen!

Julia zei

En niet te vergeten hoe je altijd weer het juiste beeld er bij weet te plaatsen !Prachtig !

Ingelien zei

@ Julia
Bedankt voor je deugddoende woorden.
En jawel ik kies steeds met zorg een passend beeld. Het beeld kiezen is één ding.Maar wie ze creëert verdient echt een applaus !