banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

27-09-2008

Schommel

beeld : Carla van Broekhuizen


schommel schommel
de hoogte in
rokje waait omhoog


voetjes met een kleine tik
tegen de pruimelaar
oogsten


op de schommel
even zweven
in
mijn kinderjaren


Inge Deconinck


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Met een onschuldige tik tegen de pruimelaar en zo oogst je wat sappig is en zoet, maar het waren nog je kinderjaren, zoveel schoner en anders dan nu. (Een heel gelukkige en geslaagde Zaterdag Inge, met alles dat je hindert maar er even niet zal zijn.)

Katoos Soap Opera zei

Heel veel succes vandaag Inge!

Daniel Struyf zei

Prachtfoto!

Anoniem zei

Fijn, even wegdromen...

Cursief Huigje zei

ook een prachtige foto!

Ingelien zei

@ Marius
Bedankt voor je leuke nostalgische reactie.

@ Marius en Carla
Bedankt om me het beste te wensen en eerlijk het viel echt goed mee ...

@ Daniel en Cursief Huigje
Dat vertel ik haar zeker door.
Zelf ben ik ook fan van de foto!

@Lonseomse Zorro
Goed dat het even wegdromen teweeg brengt!.