banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

03-10-2008

Smile

beeld: Julia van der Werf


zolder
in mijn hoofd
opruimen




lieve   herinneringen
strelen
verroeste rommel
weggooien    






zolder in mijn hoofd
bol
van

lachende   gedachten


smile

Inge Deconinck  











10 opmerkingen:

Anoniem zei

Lang geleden schreef ik ook een stukje over de rommelzolder in mijn hoofd (http://www.bloggen.be/sprokkels/archief.php?ID=24), maar ik heb nog steeds veel te rommelen...
Heel mooi gedicht!Die 'frisse spinsels' zijn knap gevonden.
(P.S. Wat is er met de datum gebeurd? Bij mij is het pas 3/10.)

Anoniem zei

Raar. Toen ik je mooie gedicht las. Had ik mijzelf opgelegd dit ook maar weer eens te gaan doen..

Nagolore zei

Alweer prachtige combinatie van woord en beeld.
Samenhang...
Samenzang...

Susan Tuttle zei

Beautiful piece by Julia! I bet the words that accompany it are just gorgeous.

Susan

Ingelien zei

@ Veerle
Leuk dat we aan hetzelfde dachten en het heel anders uitwerkten : elk op zijn manier.
Lief om dat met me te delen.
Ja bij mij soms ook veel rommel in mijn hoofd.
Dus ook die zolder moeten we af en toe opruimen he;)

@ Wil/rdam
Leuke gedachte dat jij dat net in je hoofd had.
Ja we sleuren soms wat mee he en dan moet je eens je gedachten ledigen om ze te verlichten.
Jammer dat je geen blog hebt. Ik zou zo graag op ook eens op visite komen.
Je komt zo vaak langs, ik ben je er dankbaar voor.

@ Naglore
Een leuke poëtische reactie.
En vooral dit : bedankt voor je bezoek!

@ Susan
Yes I love her image a lot and it suites so well with my poem.
Thanks for your visit Susan!

Julia zei

Je schrijft dit weer zo mooi , ik zie het letterlijk voor me !

Vrijdenker zei

Wat een fris gesponnen gedicht!

Ingelien zei

@ Julia
Je ziet het voor je vandaar dat het beeld zo goed past;)

@ Daniel
Ja terwijl je weg was heb ik mijn zolder opgeruimd om iets fris te spinnen ;)

Annemie zei

Mooi...en ik moet ook nodig die rommelige bovenkamer van mij eens opruimen!

Ingelien zei

@ Annemie
Je bent niet de enige die zo reageert.
Ja alles moet eens opgeruimd worden he: onze echte en onze figuurlijke zolder.Succes ermee!