banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

20-01-2009

Kettingreactie

beeld : Ludo Van den Heuvel


dagen
een kettingreactie
van
kopzorgen


§

ziel droomt   
 om
meer te zijn
dan

een ziek lijf




Inge Deconinck

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Terwijl uitgerekend het oor al een binnenweg is, wil het méér zijn, maar als je aan zijn lippen hangt, is het dat het al, en kan het méér zijn dan je hart, het hart dat verlichten wil en troosten en omhelzen?

Anoniem zei

Vooral die twee laatste strofen
erg knap.

Anoniem zei

een oor aan je lippen die zal ludo wel héél mooi schilderen,
ik ben een trouw bezoeker van zijn weblog en hij maakt heel mooie dingen,
samen met jouw dichtlint is dit weer eem kadootje inge:-)
xxx
klaproos

Anoniem zei

Mooi dat je meer wil zijn, maar weet dat een 'oor aan je lippen' al heel erg veel is.

Anoniem zei

kwam eens kijken en zakg dat het goed was.
groeten
ludo

Anoniem zei

Prachtig Inge!

Aukje zei

Probeer hier mijn eigen invulling aan te geven en dat lukt.
Maar dat te verwoorden, lukt me (nog) niet.

Anoniem zei

je bent weer goed bezig ;-) mooie gedichten. Maar ik vind het schilderij ook zo mooi!

Ingelien zei

@ Marius
Een reactie waar ik stil van word...

@ Anoniem
Bedankt voor je reactie en ja het is steeds mooi als je "sterk" kan eindigen.Dat lukt me soms;)

@ Klaproos
Ja ik vind ook dat mijn woorden en zijn beeld wondermooi samengaan.

@ Veerle
Ja luisteren is al heel veel maar soms wil je meer doen en het kan niet.
En dat wou net beschrijven, maar dat begreep je wel!

@ Ludo
Goed dat je zag dat het goed was;)

@ Reemence
Bedankt dat je als lezer er iets in zag en het woord "prachtig" schreef...

@ Spontanity
Je eigen invulling eraan geven vind ik al heel wat : is creatief !
En ook je werk op je blog is dat, zeker weten.
Niet iedereen moet schrijven he;))

@ Wil
Leuk dat je beide mooi vindt want daar gaat het bij mij om ze moeten echt samen gaan: woord en beeld.
Ja ik hou van zijn werk.Meer van hem vind je bij mijn links!