banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

22-01-2009

Promenade

beeld : Marie Hacene


ik lees je
je voetstappen 
en
 woorden
doorheen
     seizoenen 
 van 
Vivaldi






stapvoets 
 kom je 
  dichterbij



in  april     
vallen   
 stappen 
 samen

ze
 wandelen
 in
   lentezon  






Inge Deconinck

6 opmerkingen:

Anoniem zei

merci Inge, pour la traduction du poème. J'aime beaucoup.

Anoniem zei

Wat heb je toch vaak verrassend mooie vondsten Inge!

Anoniem zei

Mooie opmaak van je blog Inge en prachtige foto's ! Groetjes, Jan Haak

Anoniem zei

Ik zwerf met je mee ;-)

Anoniem zei

wederom mooie combinatie van woord en beeld, mooi bijna stilleven achtig gedicht

Ingelien zei

@ Marie
Merci pour tes mots Marie en aussi pour ta photo!

@ Marius
Ik heb veel fantasie Marius en dat helpt me;)
edankt voor je hartverwarmende reactie!

@ Jan
en blij dat je hier graag op visite komt.
Je koffie staat klaar;)

@ Wil
Doe maar Wil!
En veel geluk met het vinden van voetstappen...

@ Klaproos
Leuke reactie...
Wellicht ergens in je foto's van sneeuw;)

@ GobboE
Bedankt voor je originele reactie waar ik even stil van word.