banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

06-02-2009

Dageraad

beeld : Nagolore


je ontsluit
mijn  morgen
met een gedicht


mijn nieuwe dag
glimlacht



Inge Deconinck


7 opmerkingen:

Nagolore zei

Met dank, om mijn 'konterfeitselke' zo'n mooie gedachte toe te dichten...

Vrije Geest zei

Zo wil ik elke morgen hebben (met liefst nog een boterkoek en tas koffie erbij :-))

Anoniem zei

Hé Inge,

toevallig ben ik op je blogje terecht gekomen en het spreekt me erg aan. Ik kom hier zeker nog terug! Je blognaam alleen al vind ik heel poëtisch!

"Dageraad"... een prachtig gedicht!

Ik wens je nog een fijne zondagavond!
Groetjes van Fleur

Ingelien zei

@ Nagolore
Graag gedaan en eigenlijk ben ik het die jou bedank dat ik jouw "Sunrise" mocht gebruiken.

@ Klaproos
Mooi gezegd en waar ook.
Bedankt voor je vele visites.

@ Cat
Ja he: is leuk!

@ Vrije Geest
Ja dat klinkt nog lekkerder;)

@ Fleur
Altijd leuk een nieuwe lezer te ontmoeten!
Bedankt voor je poëtische reactie en ik vind het aardig dat je nog terug zal komen.
Leuk dat mijn blog je aanspreekt...
Bedankt!

Enno Nuy zei

Dat zulke dagen de warme meerderheid vormen, dat wens ik je van harte, van wie het gedicht ook is.

Ingelien zei

@ marius
Bedankt voor je dichterlijke wens waarin meer schuilt dan te lezen valt!

Ingelien zei

@ Marius
Bedankt voor je dichterlijke wens waarin veel meer schuilt dan je op het eerste zicht leest...