banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

02-04-2009

Klankkleur

beeld: Yu mei Yu



je woont in m'n hoofd
met je stem
ik voed
en
 laaf me

je klankkleur
koester
 ik

je bent de muziekdoos
in mijn leven


Inge Deconinck

11 opmerkingen:

Cursief Huigje zei

een mooi liefdesgedicht

Ingelien zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
kalproos zei

dat laat zich heel mooi lezen inge en ik zie direct een gezicht voo rm e:-)

ludo zei

zijde kleuren stoffen.
mooi
stilleven.
groeten
ludo

Wil/Rdam zei

Ach Lieve Inge..Wat mooi... je verwoordt hier, denk ik iets, wat naar ik hoop veel mensen voelen bij iemand waar ze veel van houden.. Dit kan een speciale liefde zijn maar Ook je kind.

Aukje zei

In mijn hoofd is plaats voor meerdere muziekdozen.

Marius zei

Zolang er een liefdesdoosje in huis is en je ontroert, is het geen oude doos.

Ingelien zei

@Klaproos
Mooi dat je er iemand in ziet.
Ik hoop voor jou dat ie gauw komen mag...

@ Ludo
Ik vermoed dat dit was bedoeld voor het gedicht "Kleurenspel".
Maar niet erg dat betekent dat je meerdere gedichten las.En wat je schrijft is net zoals ik het bedoelde.Je schreef wat ik in mijn gedicht wou leggen : een stilleven van verschillende stoffen.


@ Wil/dram
Je verwoordt het echt goed het gaat om een grote liefde en die kan idd van alles zijn: ook de liefde voor je kind.Mooi dat je dat daarin ziet...

@ Spontanity
Dat heb ik ook;)

@ Marius
Ook dat is waar !Een liefdesdoosje in je huis is goud waard!

Daniel Struyf zei

"Je bent de muziekdoos in mijn leven": magistraal mooi!
Je eerste strofe deed me aan het Boekenfestijn in Kortrijk denken. Er is daar een categorie "brainfood" > 'je woont in mijn hoofd/ik voed je'

Ingelien zei

@ Daniel
Bedankt voor je leuke reactie die dan nog met Kortrijk verbonden is;)

bert deben zei

mooi !