banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

01-08-2008

Terug

beeld : Hilde Damman



de vakantie
wassen en vouwen


de draad
weer opnemen


 het dagelijks leven
aan de waslijn
hangen



Inge Deconinck

7 opmerkingen:

http://uvi.skynetblogs.be/ zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Welkom thuis. Wat een mooi gedicht bij je thuiskomst...

Anoniem zei

En meteen weeral zo'n prachtig gedicht op je blog... Welkom terug!

Cursief Huigje zei

welkom terug

Ingelien zei

Bedankt voor jullie verwelkomende reacties.
En ik verwelkom jullie graag op mijn blog;)

Anoniem zei

Ja mooi Inge... ik kan nooit zo kort en bondig ^_^ Hoop dat je het fijn gehad hebt!

Ingelien zei

@ Kersje
Ja in gedichten kan ik wel kort en bondig zijn maar in mails of gesprekken is dat wat anders;)