banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

17-08-2008

Zonnebad

beeld : Carla Broekhuizen



 was slingert
aan de lijn


ze zont
en droogt


kruipt daarna
weer
in mijn kleren




Inge Deconinck

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig hoe je 'de was' menselijke eigenschappen geeft: 'ze zont' en 'kruipt weer in mijn kleren'.

Anoniem zei

Eenvoud leidt tot schoonheid.
Blij te zien dat u van combinaties houdt, vrouwe Inge. Altijd boeiend, zo'n vestimentaire inkijk.

Ingelien zei

@ Veerle
Zo zag ik het dus ;)

@ Reemence
Ja het gedicht was er idd eerst goed opgemerkt,)
Maar dan ontdekte ik dat prachtige beeld van HDC.
En ja het lijkt alsof ze bijeen horen !

@ Urbain Alpain
Had ik het niet gedacht dat het jou zou smaken;)
En bedankt voor je zin: "Eenvoud leidt tot schoonheid"

Katoos Soap Opera zei

Bedankt voor je mail Inge, ik vind woord en beeld hier ook een perfecte en warme combinatie. Leuk dat je mijn foto hebt gevonden en gebruikt!

Hartelijke groet,

Carla

Julia zei

Geweldig !

Ingelien zei

@ Carla
Ja leuke samenwerking he: woord en beeld vloeien in elkaar.
Bedankt voor de foto!

@ Julia
Bedankt dat je houdt van onze gezamenlijke waslijn;)