banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

16-11-2023

Atmosfeer (Kortrijk 2009)

 


Hartstikke leuk Inge, en een hele eer zo 'uitgestald' te mogen liggen in

een winkel.

Hopelijk dat het goede gevoel hierover ook van invloed mag zijn op je

gezondheid want ik lees dat het weer even tegen zit. Kan me voorstellen

dat je dan wat baalt. Maar...zie de kleine, betekenisvolle dingetjes en

probeer daar maar toch van te genieten Inge, hoe lastig dat soms ook is.

Sterkte en succes met de uitstalling en hopelijk dat voorbijgangers een

bladzijde meekrijgen van jouw mooie werkjes. Die zijn altijd puntig, en

met weinig woorden - veel gezegd !

Veel inspiratie !

 

Lieve groet, Jan Haak

Geen opmerkingen: