banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

16-11-2023

Atmosfeer (Kortrijk 2009)

 


 

 


     


lieve vriendin,

 

ik dwarrelde door je gedichten en het

gaf me zo'n fladderend gevoel...

ik wens je een zéér goed gevoel, deze avond

bij koen bijtte bier, met een glaasje wijn....

je woorden blijven altijd in mijn gedachten sluimeren....

ik ben één van je grootste fans en hoop

dat je ooit eens een gedichtenbundel zal uitbrengen....

straks ga ik werken tot 13 u,

dan heb ik nog bezoek deze namiddag en

erna kom ik nog eens langs bij Byttebier om te zien

hoe je werkjes, gedichten, een plaatsje gekregen hebben

in de sfeer van atmosfeer, Kortrijk..

ben zo blij voor jou dat je deze erkenning krijgt van Kortrijk....

 

ik wens je dus een "onbewolkte" dag,

als ik wind was zou ik een zachte zoen strelen op je lippen.....

 

geniet van deze dag....

 

lieve groeten van krullebol

Geen opmerkingen: