banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

16-11-2023

Voorlezen in Geel (2009 )


 

 


dag Inge

 

fijn om te horen dat je mag lezen uit eigen werk....

waar gaat dat door en mag je je fans uitnodigen?

Ik zou daar heel graag bij zijn.....als het mag natuurlijk....

Jij moet zeker geen complexen hebben wat betreft jezelf.....

de manier waarmee je omgaat met je ziek-zijn vind ik al lovenswaardig...

dat je ook een schrijvende pen hebt die zoveel emoties losmaakt vind ik geweldig...

dus wees niet zo bescheiden..je schrijft zoals ik het zou willen verwoorden....

Ik gebruik héél vaak je gedichtjes wanneer ik een verjaardagskaart moet opsturen of zomaar om iemand blij te maken

of te verrassen.....je naam staat telkens vermeld en dan in een voetnoot wat uitleg over het feit dat de dichteres een persoonlijke vriendin is van mij....

dus ja ik loop zeker niet weg met de eer...alle eer komt jou toe....

Dus positief blijven wat je gezondheid betreft en ik duim voor jou dat je inderdaad fit genoeg bent om die dag voor te lezen...

Graag zou ik ook eens een gedichten-avond organiseren voor mijn vrienden en dan mag jij uiteraard voorlezen met muzikale begeleiding van jezelf...

 

 

Tineke Strobbe

Geen opmerkingen: